bif.net.ua
Internet - оператор
Абоненту

Особистий кабінет
Самостійна активація обладнання
Реквізити
ДОГОВІР №_________
про надання телекомунікаційних послуг

Номер особового рахунку Абонента __________________
                                                                                                                                                                                                                                 «___»_________202_ р.

Фізична особа-підприємець Богмій А.О., що надалі іменується Оператор , в особі Богмій А.О, що діє на підставі Статуту, з одного боку, та в особі, _________________________________________________________,  що надалі іменується Абонент, з другого боку, названі разом в подальшому Сторони,  уклали цей Договір про надання телекомунікаційних послуг (надалі - Договір) про таке:

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. У відповідності до умов даного Договору Абонент замовляє та оплачує, а  Оператор надає  на  тарифнійоснові телекомунікаційні Послуги (надалі  - Послуги)
1.2. Оператор забезпечує підключення Абонента до телекомунікаційної мережі, технічне обслуговування та надає Послуги.
1.3. Види Послуг, які  надаються та до яких забезпечується Абонентові доступ, обираються Абонентом та визначаються в Угодах про надання послуг (надалі Угоди), які є невід’ємною частиною цього Договору.
1.4. Порядок та умови надання Послуг встановлюються згідно  Угод та чинного законодавства, визначаються Умовами користування  відповідною послугою Оператора, які є невід’ємною  частиною цього Договору та
Угод (Умови користування відповідною послугою додаються).
1.5. Фактичне отримання Абонентом обумовлених в Угодах тієї чи іншої послуги, означає, що така послуга була замовлена Абонентом.
1.6. Надання послуг розпочинається після внесення Абонентом авансу.
2. ОБОВ’ЯЗКИ ОПЕРАТОРА
2.1. Забезпечити підтримку робочого стану телекомунікаційної мережі, організувати її технічне обслуговування.
2.2. Надавати послуги Абоненту згідно з цим Договором, Угодами про надання послуг, Умовами користування мережами зв’язку Оператора.
2.3. Оператор має інші обов’язки, передбачені Законом України «Про телекомунікації» та нормативними актами, виданими на його виконання, зокрема п.3.6.2. Основних вимог до договору про надання
телекомунікаційних     послуг, затвердженими  Національною  комісією  з  питань регулювання  зв’язку  України від 26.03.2009 р. № 1420 (надалі - Основні  вимоги).
3. ОПЕРАТОР  МАЄ ПРАВО
3.1. У разі невиконання Абонентом своїх обов’язків,  передбачених цим Договором та Угодами, та Умов користування відповідною послугою, в тому числі при несплаті заборгованості строком більш ніж 30 календарних днів, тимчасово припинити надання Послуг та/або розірвати даний Договір в односторонньому порядку.
3.2. У разі  відсутності технічної  можливості надання доступу до мережі Оператора  розірвати договірні відносини в односторонньому порядку без попередження.
3.3. Оператор має інші  права, передбачені Умовами користування мережами зв’язку Оператора, Законом України «Про телекомунікації» та нормативними актами, виданими на його виконання, зокрема п.3.6.1. Основних вимог.
3.4. У разі неповідомлення Абонентом інформації щодо наступних відомостей:  про зміну назви, місцезнаходження, контактного телефону, факсу, банківських та/або  податкових реквізитів, зміну керівника підприємства, припинення діяльності чи банкрутство Абонента в 10-ти денний строк Оператор, при необхідності, тимчасово призупиняє надання послуг та/або самостійно вносить зміни до реквізитів Абонента наявних у Оператора, попередньо повідомивши про це Абонента. Якщо Абонент не повідомив Оператора письмово про вказані вище обставини та/або відомості,  передані Оператором Абоненту повідомлення, рахунки та документи вважаються отриманими Абонентом. Абонент не звільняється від
оплати Послуг, наданих Оператором, відповідно до виставлених Абоненту  рахунків, у разі їх неотримання Абонентом.
3.5. Оператор має право внести зміни до своїх реквізитів та умов договору , повідомивши про це Абонента.
3.6. У разі вчинення Абонентом протиправних дій, що призвели до  порушення діяльності Оператора, без попередження припинити дію даного Договору.
3.7. Застосувати  до Абонента, який має заборгованість по наданим Послугам, та/чи яким порушено
законодавство у сфері телекомунікацій, передбачені чинним законодавством заходи щодо стягнення такої заборгованості, а саме:
- повідомити Абонента про необхідність погашення заборгованості;
- нарахувати пеню;
- нарахувати договірну санкцію, якщо це передбачено Угодами;
- призупинити та припинити надання телекомунікаційних послуг;
- розірвати в односторонньому порядку договір з таким Абонентом;
- стягнути заборгованість, що утворилася, у судовому порядку.
4. ОБОВ’ЯЗКИ АБОНЕНТА
4.1. Користуватись телекомунікаційними послугами у повній відповідності до умов цього Договору та Угод.
4.2. Без погодження з Оператором  не передавати права та обов’язки за цим Договором іншим юридичним чи
фізичним особам, не використовувати Послуги для надання їх третім особам.
4.3. Сплачувати авансові внески до моменту фактичного використання раніше внесеного авансу та своєчасно сплачувати рахунки. Абонент повинен сплатити рахунок за надані послуги не пізніше 10 числа поточного місяця, у разі якщо абонент розрахувався пізніше вказаної дати - з нього додатково буде стягнено 25 гривень за відновлення телекомунікаційної послуги. У разі коли абонент має заборгованість більше 30 днів - його буде відключено від телекомунікаційної мережі і даний договір буде вважатися розірваним. Повторне Підключення до мережі за тарифами оператора.
4.4. В 10- ти денний строк повідомляти Оператора про зміну назви, місцезнаходження, контактного телефону,
факсу, банківських та/або  податкових реквізитів, зміну керівника підприємства, припинення діяльності,
банкрутство або будь-які інші зміни, пов’язанні з наданням Послуг.
4.5. У разі неодержання рахунків до 10 числа місяця, наступного за розрахунком, звернутися до Оператора для одержання інформації щодо подальших розрахунків.
4.6.У разі технічної необхідності розміщення обладнання Оператора ,що є його власністю ,на території Абонента для підключення його до мережі , Абонент разом з Оператором узгоджує місце розташування обладнання . При потребі технічного обслуговування обладнання чи інші роботи ,пов’язані з обладнанням Оператора ,Абонент надає можливість доступу до обладнання Оператора ,попередньо узгодивши час для робіт.
4.7. Абонент зобов’язується використовувати лише кінцеве обладнання, яке має сертифікат відповідності.
4.8. Абонент має інші обов’язки, передбачені Умовами користування відповідною Послугою, Законом України «Про телекомунікації» та нормативними актами, виданими на  його виконання, зокрема п.3.6.4. Основних вимог.
4.9. Абонент зобов'язаний два рази на місяць превіряти зміни, які вносяться оператором, протягом зазначенного часу.
5. АБОНЕНТ МАЄ ПРАВО
5.1. Отримувати інформацію про Послуги, та умови їх надання, рахунки та залишки авансу, іншу інформацію пов’язану з наданням Послуг Оператора.
5.2. Внести більшу суму авансу, ніж та, що передбачена тарифами оператора.
5.3. Відмовитись від Послуг та припинити дію Договору та/або Угод, письмово чи якимось іншим шляхом попередивши про це Оператора за 10 календарних днів до припинення користування послугами.
5.4. Абонент має інші права, передбачені Умовами користування відповідною послугою, Законом України «Про телекомунікації» та нормативними актами, виданими на його виконання,  зокрема  п.3.6.3. Основних вимог.
6. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
6.1. Абоненту надається один особовий рахунок, на підставі чого здійснюються розрахунки  за надані телекомунікаційні послуги. В окремих випадках Оператор може надавати декілька особових рахунків.
6.2. Порядок розрахунків та правила надання Послуг визначаються цим Договором, Умовами користування відповідною Послугою, які є невід’ємною частиною Угод та  чинним законодавством.
6.3. Під час здійснення розрахунків Абонент та Оператор мають також інші права, передбачені Основними вимогами.
7. ФОРС-МАЖОР
7.1 Сторони звільняються від відповідальності у випадку настання обставин непереборної сили. Під непереборною  силою маються на увазі надзвичайні або невідворотні зовнішні події, які неможливо передбачити та запобігти, а саме: воєнні та революційні дії, стихійні природні нещастя, пожежі, катастрофи, аварії та інші події, які безпосередньо перешкоджають, унеможливлюють виконання Сторонами своїх зобов’язань або призводять до псування (втрати майна), безпосередньо пов’язаного з виконанням даного Договору та не викликані навмисними діями чи бездіяльністю співробітників Сторін, чи сторонніх осіб.
7.2 Сторона, що потрапила під вплив форс-мажорних обставин, зазначених в пункті 7.1. цього Договору, і як наслідок не виконує зобов’язання згідно з цим Договором, повинна терміново (не пізніше 5 (п’яти) днів з моменту їх настання повідомити про це іншу Сторону шляхом надсилання рекомендованого листа і надавши відповідні докази. Несвоєчасне повідомлення про форс-мажорні обставини позбавляє іншу
Сторону права звільнення від виконання зобов’язань цієї Угоди.
7.3 Обставини форс-мажору, визначені цим розділом, повинні бути підтверджені довідкою Торгово-промислової палати України.
8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
8.1 У разі порушення умов цього Договору та Угод, які є невід’ємною частиною цього Договору, винна сторонанесе відповідальність згідно з умовами Договору, Угод та чинного законодавства
8.2 У випадку виявлення несанкціонованого втручання  Абонента  в роботу телекомунікаційної мережі Оператора, Абонент відшкодовує завдані збитки та сплачує штраф у розмірі вартості спожитого об’єму послуг за місяць, в якому виявлено це втручання.
8.3 У разі невиконання або несвоєчасного виконання Абонентом грошових зобов’язань, включаючи затримку з оплати за надані Послуги понад встановлений термін, Абонент сплачує Оператору пеню,  яка
обчислюється від вартості неоплачених послуг у розмірі облікової ставки Національного банку України,  що діяла в період, за який нараховується пеня.
8.4. Сторони звільняються від відповідальності за часткове чи повне невиконання зобов'язань за Договором, якщо воно з'явилося внаслідок обставин нездоланної сили (стихійного лиха, землетрусу, зміни законодавства тощо), що знаходяться поза контролем Сторін, і якщо ці обставини безпосередньо вплинули на виконання даного Договору. Терміни виконання зобов'язань Сторонами за даним Договором переносяться відповідно до часу, протягом якого діяли зазначені обставини.
8.5. Сторони несуть взаємну відповідальність за невиконання чи неналежне виконання зобов'язань за цим Договором, а в частині, що не врегульована цим Договором - відповідно до норм діючого законодавства України.
8.6 Провайдер не контролює і не несе відповідальності за зміст, характер, вірогідність чи призначення інформації, прийнятої чи переданої Абонентом чи третьою особою через Інтернет з використанням технічних засобів Абонента чи його реквізитів в Інтернет. Провайдер не надає ніяких гарантій, що стосуються будь-яких товарів чи послуг, що замовлялися чи отримувались з використанням послуг, передбачених Договором.
8.7. Провайдер не відповідає за якість функціонування окремих сегментів мережі Інтернет, що не входять до складу Мережі. Зазначена у тарифному плані, обраному Абонентом, інформаційна швидкість доступу в
мережу Інтернет через Мережу гарантується тільки на ділянці від вузла з'єднання Мережі з магістральними каналами Інтернет до абонентської точки (це пов'язано з розходженнями в інформаційних швидкостях, з якими Інтернет-провайдери, що знаходяться поза контролем Провайдера, забезпечують доступ до Інтернет-ресурсів). При виникненні претензій з боку Абонента, оформлених у письмовому виді і переданих Провайдеру по факсу або особисто протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту їхнього виникнення, Провайдером проводяться відповідні виміри і, при необхідності, коригувальні роботи чи надаються докази нормального функціонування Мережі.
8.8. Провайдер не несе відповідальності за погіршення якості послуг, що відбулося внаслідок збою програмного забезпечення Абонента і/або устаткування Абонента, якщо останнє не знаходиться під прямим керуванням Провайдера. У цьому випадку перерви в одержанні послуги не є перервою в її наданні і підлягає оплаті Абонентом.
8.9. Абонент несе повну матеріальну відповідальність: за втручання в роботу технічних засобів зв'язку і збереження інформації в Мережі чи мережі Інтернет, що безпосередньо чи побічно вплинуло на якість надання послуг іншим користувачам мережі Інтернет; за нанесений збиток майновим чи немайновим правам юридичних чи фізичних осіб, незалежно від того, чи такі дії зроблені Абонентом або третіми особами з використанням технічних засобів Абонента чи його реквізитів у мережі Інтернет та послуг, які надавалися за даним Договором; за збереженість устаткування, що належить Провайдеру і встановленого Провайдером за Місцем надання Послуг Абоненту. Провайдер не несе відповідальності за пошкодження встановлених Абонентом приладів в наслідок впливу високої напруги, відсутності захисного заземлення, впливу зовнішніх факторів (води, бруду тощо), встановлення приладів у забруднених приміщеннях, експлуатації при зависокій температурі, а також в наслідок впливу природних явищ (блискавки тощо).
9. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
9.1. Цей Договір  набуває чинності з початку використання Абонентом послуг  ,що надає Провайдер .
9.2. Строк даного Договору складає один рік з набуття ним чинності, якщо інше не передбачене пов’язаними з цим Договором Угодами.
9.3. Якщо за 30 (тридцять) календарних днів до закінчення  строку Договору жодна із Сторін письмово не заявить про намір розірвати Договір, він вважається продовженим (пролонгованим) ще на один
календарний рік на таких самих умовах. Така пролонгація строку даного Договору можлива без обмеження терміну.
9.4. Даний Договір залишається у силі у випадку змін реквізитів Сторін, змін їх установчих документів,включаючи, але не обмежуючись, змінами власника тощо.
9.5. Розірвання Договору може бути з письмової згоди Сторін, чи в інших випадках, передбачених цим Договором та  Угодами, у відповідності до порядку, передбаченого цим Договором та чинним законодавством України.
9.6. Розірвання Договору означає автоматичне припинення дії всіх Угод до нього.
9.7. Припинення дії Угод до цього Договору не обов’язково означає припинення дії Договору.
9.8. Кожна зі Сторін може достроково припинити дію Договору або Угод, письмово  попередивши про це іншу Сторону за 10 календарних днів.
10. ВИРІШЕННЯ СУПЕРЕЧОК
10.1. Усі суперечки та розбіжності, пов’язані з виконанням умов цього Договору, вирішуються шляхом переговорів та/чи обміну листами.
10.2. Порядок і терміни розгляду заяв та скарг Абонентів розглядаються згідно Закону України «Про звернення громадян».
10.3. Суперечки та розбіжності, які не вдалось врегулювати шляхом переговорів, розглядаються у  відповідності до чинного законодавства України.
11. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
11.1. Сторони домовились, що будь-які відомості, що стали відомі сторонам під час укладання, виконання зміни чи припинення Договору становлять конфіденційну інформацію і не можуть бути розголошені без попереднього письмового погодження з іншою Стороною протягом всього строку дії Договору і 5 років після його закінчення, за винятком випадків, передбачених чинним законодавством. Сторони погоджуються, що без попереднього письмового дозволу інформація може надаватися структурним підрозділам або філіям
Сторін в обсязі, необхідному для виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.
11.2. Вищезазначені положення не мають відношення до жодної інформації, яка:
а) отримана законно одержувачем від будь-якої третьої особи;
б) вже стала законно відомою одержувачу на дату розголошення;
в) є загально відомою;
г) стосується інформації про заборгованість Абонента по грошовим зобов’язанням  перед Оператором за даним Договором та Угодами до нього, що перевищує  30 (тридцять) календарних днів з дати виставлення
рахунку(ів) за надані телекомунікаційні послуги.
12. ІНШІ УМОВИ
12.1. Внесення змін чи/та доповнень до Договору може бути здійснене Сторонами тільки в письмовому вигляді у відповідності до порядку, передбаченого чинним законодавством України. Одностороння зміна умов чи відмова виконувати умови Договору є неприпустимою, за винятків випадків, передбачених цим Договором та Угодами до нього.
12.2. Договір складений українською мовою у двох автентичних  примірниках (по примірнику для кожної із сторін), кожний з яких має однакову  юридичну силу.
12.3. Всі заголовки цього Договору не повинні братися до уваги при інтерпретації положень цього Договору.4
12.4. До відносин між Оператором та Абонентом, які прямо не врегульовані цим договором,  застосовується відповідне законодавство України.
12.5. Оператор підтверджує, що є платником податку на прибуток на загальних умовах за ставкою, згідно чинного законодавства.
12.6. Абонент має / не має (необхідне підкреслити) статус платника податку на прибуток підприємства
12.7. За рішенням НКРЗ ФОП Богмій А.О. занесеній до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій.
12.8. Своїм підписом Абонент підтверджує, що при підписанні цього Договору був ознайомлений з тарифами Оператора, Умовами користування відповідною послугою та іншою необхідною довідковою інформацією.

.
Новини
15.04.2024
З 15 квітня 2024 по 15 жовтня, діє акція на підключення до мережі.
В більшості населених пунктів, вона знижена до 1 гривні. Докладніше тут.

15 вересня 2020 р
У жителів с.Плоске,  з"явилась можливість підключення до нашої мережі.

Акція! Дякуючи спонсорам сел Богданівка та Суботці - вартість підключення становить 450 грн. Акція діє до 15 грудня 2020р.

25 травня 2020 р
У жителів с.Диківка,  з"явилась можливість підключення до нашої мережі.

1 березня 2020 р
У жителів с.Макариха,  з"явилась можливість підключення до нашої мережі.

9 квітня 2019р.
До уваги мешканців села Богданівка! З 10 квітня 2019р. вартість підключення до нашої мережі зменшено на 50% і тепер становить 900 грн. Перехід від інших існуючих операторів (ж.д. інтернет та інших) по 1 вересня 2019р. - 500 грн.

6 січня 2019р.
з 15 січня 2019р. змінюється абонплата в існуючих тарифних планах. Докладно в розділі тарифи.

1 січня 2019р.
У жителів с.Іванківці, з"явилась можливість підключення до нашої мережі.

25 жовтня
Введено в дію нові тарифні плани. Шукайте, початкова->кабінет користувача->заміна тарифу.

10 серпня 2017р.
Увага! В зв"язку з введенням в дію нового обладнання, та на час його тестування, швидкість для с.Суботці збільшено до 50 МБіт/с. Абонентська плату при цьому не змінено.

15 червня 2017р.
Увага! З 1 липня 2017р. Абонплати на ФОП Антонов (тм.Portal) прийматися не будуть, а пункт прийому платежів в с.Богданівка буде закритий. Докладно в розділі Реквізити.

30 березня 2017р.
   Акція "Великодня"
з 1 по 30 квітня 2017р. Проводится акція з підключення  Згідно неї з'явилась можливість підключитись до нашої мережі в розстрочку на 6 або 9 місяців. Докладніше в меню тарифи.
.

1 березня 2017р.
У жителів с Казарня, з"явилась можливість підключення до нашої мережі.

1 січня 2017 р.
Знижено вартість підключення до нашої мережі. Тепер це 2000грн. в приватному секторі, та 1700грн. В багатоповерхових будинках.

7 листопада 2016 р.
З'явилась можливість поповнити особистий рахунок не виходячи з дому.


30 жовтня 2016:
  Акція!!!
З 1 жовтня 2016року по 31 грудня 2016 року, проводится акція.
  Згідно неї підключення до нашої мережі зменшено до 1800 грн. у приватному секторі, та до 1500грн. У багатоповерхових домах.

 
 
Увага! З 15 квітня 2024 року змінено вартість підключення до мережі. Докладніше в розділі тарифи.
Юридичні адреси та реквізити сторін.

Оператор
Богмій А.О.
м.Знам`янка Кіровоградської обл.,
а/я 15
Telegramm, Viber, Facebook - bif.net.ua
Код ЕГРПОУ / ИНН: 2595320018
Абонент


ПІБ________________________________


Тел._______________________________



Підпис______________